Verhuisd, Hiken en surfen - Reisverslag uit Hauraki, Nieuw Zeeland van Arne Buel - WaarBenJij.nu Verhuisd, Hiken en surfen - Reisverslag uit Hauraki, Nieuw Zeeland van Arne Buel - WaarBenJij.nu

Verhuisd, Hiken en surfen

Blijf op de hoogte en volg Arne

09 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Hauraki

De afgelopen weken is er weer veel gebeurd. Zo ben ik definitief verhuisd en woon ik nu weer in de Empire. Deze keer heb ik 2 geweldig gezellige huisgenoten en ze zijn beide ook nog eens 100% NL.

In het vorige weekend ben ik mee gegaan met New Zealand Internships naar de Tongariro Alpine Trip waarbij we een geweldig mooie wandeling hebben gemaakt over een aantal vulkanen (inclusief Mount Doom). Het was geweldig weer en ik heb bijna de hele trip in mijn T-shirt gelopen. De foto's op mijn Facebook laten zien hoe mooi deze wandeling was. Ik heb tijdens de wandeling een hoop nieuwe en leuke mensen ontmoet. Beter kan het niet, een mooie omgeving en omgeven zijn met leuke en aardige mensen.

Afgelopen weekend was het mooi weer en ben ik gaan surfen in Piha. Dit is een stuk strand met zeer sterke golven en er wordt een show opgenomen, namelijk Piha Rescue. Gelukkig heb ik er geen gebruik van hoeven te maken alhoewel de stroming mij af en toe wel gevaarlijk dichtbij de rotsen duwde. Gelukkig zijn we wel voorzichtig en kan ik prima zwemmen.

De golven waren te vergelijken met een wilde dag in Mimizan en het surfen was dus vrij moeilijk. Toch pak ik elke kans die ik kan om maar te surfen omdat het een geweldige ervaring is om een golf te pakken.

Wat nog op de planning staat zijn een paar kleine activiteiten zoals naar de Bay of Island gaan, Cape Reinga, Waitomo en Hobbiton. Wanneer en met wie zie ik de komende weken wel aangezien veel stagiaires weer naar huis vertrekken, inclusief mijn huisgenoten.

Ik laat het nog weten. Tot de volgende Blog

Arne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hauraki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2014

Verhuisd, Hiken en surfen

22 Mei 2014

Halverwege

22 April 2014

Pasen

07 April 2014

Onderzoek

26 Maart 2014

Week twee
Arne

Student Commerciele Economie Stage in Auckland Nieuw Zeeland

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1072
Totaal aantal bezoekers 6178

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: