Pasen - Reisverslag uit Hauraki, Nieuw Zeeland van Arne Buel - WaarBenJij.nu Pasen - Reisverslag uit Hauraki, Nieuw Zeeland van Arne Buel - WaarBenJij.nu

Pasen

Blijf op de hoogte en volg Arne

22 April 2014 | Nieuw Zeeland, Hauraki

Het is alweer een week verder en ik heb net een lang weekend achter de rug. Hier in NZ is namelijk alles dicht op vanaf goede vrijdag tot en met pasen. Gelukkig had in al inkopen gedaan.

Helaas hadden we pech met het weer. Orkaan Ita kwam langs en zorgde voor veel win en regen. Zo merkt je waarom dit eiland het 4-seizoenen eiland heet. Vandaag heb ik dat ook goed gemerkt. Ik wou vandaag aan het strand gaan werken maar het weer werkte niet mee. Dus nu ga ik weer richting huis en ga ik daar aan de bak.

De weken vliegen voorbij en ik heb eindelijk een beetje mijn draai gevonden op mijn werk. Met mijn plannen shiet het al aardig op. Het is natuurlijk wel veel gevraagd om van een 2e jaars student een business plan, marketing plan, marketing communicatie plan en een media plan te verwachten, maar het gaat mij wel lukken. Het wordt wel een work in progress plan aangezien er gaten in mijn kennis zitten die ik pas volgend jaar geleerd krijg. Maar het zal een werkbaar plan worden.

Nu is het weet tijd om aan het werk te gaan dus tot volgende week.

  • 22 April 2014 - 21:38

    Annemieke:

    Vooral foto 3 hé, uitzicht vanuit mijn kantoor...hoezo luizenleventje.
    ben blij dat je het zo naar je zin hebt
    Groeten Annemieke

  • 23 April 2014 - 15:46

    Nelleke:

    Nou hier is het ook 4 seizoenen land.
    Ik heb tenminste al allerlei kleding aangehad deze week,van winterjas tot nu op het terras m,n korte broek.
    De pasen was ook goed gelukkig,tenminste de eerste dag.
    De tweede dag minder. Maar dan vertoefde veel Nederlanders op auto-meubel-bloemen boulevards,die daar weer heel gelukkig van werden.
    In Groningen waren het drukke en overbevolkte dagen.
    Eerst op donderdag "De Passion " wat op Ned 1 te zien was ,we waren nog wel in de stromende regen in de stad ,maar hebben de rest op tv gezien,was niet door de mensen massa heen te komen en vrijdags de jaarlijkse bloemenmarkt.
    Fijn te horen dat het goed gaat en dat je zo ambitieus bent ten aanzien van je opdracht.
    De wolken luchten die ik op de foto zag lijken Hollands.
    Als je pindakaas,drop en hagelslag mist heb je toch nog wat.
    Zometeen komen Annemieke en Marloes eten,groentesoep.
    De groeten van ons en tot de volgende keer.
    2013 de

  • 30 April 2014 - 10:35

    Hilda:

    Dag Arne,
    Kijk af en toe even op jouw reisverslag, leuk, zo vanuit den verre te lezen hoe het daar gaat en dat je, je draai gevonden hebt!
    Ik vind het een groot( s) avontuur!
    Succes met je project, gr. namens Bert,
    Hilda

  • 09 Mei 2014 - 10:29

    Do:

    Arne, geweldig even weg naar een ander land om te werken en stage te lopen. Hi, mis je nederland en het bekende? Hoe is je wonen en eten en heb je al leuke contacten op gedaan?
    Succes

  • 09 Mei 2014 - 17:57

    Ramón:

    Hoi Arne.

    Fijn te lezen dat je je draai gaat vinden aan de andere kant van deze aardbol.
    Die foto's zien er goed uit. Het is steeds heel bijzonder om te weten dat jij vaak alweer een dag verder bent dan wij. Veel succes verder met alles en groeten.

    Ramón.

  • 21 Mei 2014 - 19:48

    Nelleke:

    Arne,waar ben je nu?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hauraki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2014

Verhuisd, Hiken en surfen

22 Mei 2014

Halverwege

22 April 2014

Pasen

07 April 2014

Onderzoek

26 Maart 2014

Week twee
Arne

Student Commerciele Economie Stage in Auckland Nieuw Zeeland

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 6182

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: