Op weg naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Lewenborg, Nederland van Arne Buel - WaarBenJij.nu Op weg naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Lewenborg, Nederland van Arne Buel - WaarBenJij.nu

Op weg naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Arne

06 Maart 2014 | Nederland, Lewenborg

Vandaag ga ik op weg richting Nieuw Zeeland. Alles is ingepakt en ik ben klaar om te vertrekken.

Wanneer je zo een eind weg gaat is het toch altijd moeilijk om je aan je gewicht te houden. Ook al mocht ik 30 kg meenemen (en nog eens 7kg in de handbagage) zit er heel weinig speling met wat ik moet meenemen, en wat ik wil meenemen.

Door een beetje alles tactisch in te pakken is het mij toch gelukt. Nu maar hopen dat de douane niet besluit mijn koffer overhoop te halen...

Arne

  • 07 Maart 2014 - 07:52

    Nelleke:

    Hopelijk heb je tot nu toe een goede reis gehad.
    Nog veel reis plezier gewenst.
    Groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lewenborg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2014

Verhuisd, Hiken en surfen

22 Mei 2014

Halverwege

22 April 2014

Pasen

07 April 2014

Onderzoek

26 Maart 2014

Week twee
Arne

Student Commerciele Economie Stage in Auckland Nieuw Zeeland

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6173

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: